When you cried I'd wipe away all of your tears

Idag har dagen bara flytit på som vanligt, dock lite långtråkigare än vanligt. Glömde nämligen min nyckel hemma så var utan dator hela dagen... typiskt, jag vet. Sista lektionen hade vi psykologi där vi diksuterade familjer och förhållanden samt anknytningar mellan föräldrar och barn. Mycket intressant ämne, skulle gärna vilja fördjupa mig inom ämnet. Har nästan börjat fundera om jag verkligen vill jobba med medier eller någon gren inom psykologin? Nå, tiden får visa. :)

Efter skolan fick jag iallafall en liten mysstund ute med min bäbis Nino. Några blöta kindpussar blev det så dagen är räddad! :) Nu ska jag välja ut lite bilder till framkallning annars händer inte så mycket.

Bjuder på en bild jag råkade ta idag. Skulle nämligen fota skuggorna av räcket på Midgårdsbron men just då kom det förbi en random cyklist i farten och bildreslutatet blev såhär:

Älskar timingen, den blev helt perfekt! Lite luftrum i början av bilden och den slutar exakt där cykelnshjulet slutar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0