knockout

Idag slutade jag elva men satt på skolan till.. tio i fyra? något sånt. Sjukt kul, va? 
Träffade Nemanja efter att han slutat så vi hängde på stan ett tag innan Milan och Eric kom! :)

Vid fem åkte Nemi hem och jag & killarna begav oss till bankgatan 10, nämligen Umeå Legend Clubs lokal. Det blev boxning för dem medan jag roade mig med att se på. Var grymt sugen på att haka på men med tanke på hur hårt de kör så tror jag att jag avstår.. xD
-
Fick iallafall träffa min finaste Mazen (couchen för boxningsgruppen).
Vi kom överrens om att jag och han ska ta några privata träningar
innan jag också börjar, haha! ;)
Nu ska jag packa för imorgon bär det av till Skellefteå över helgen! tagga,tagga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0