en textig tisdag

Idag har jag intervjuat och snackat med lärare och elever på skolan om ett problem vi har på Midgård, nämligen den låga inomhus temperaturen under vintertider. Ett återkommande problem genom åren. Så idag försökte jag svara på frågor som -varför och -hur det kan bli så. Slutligen gjorde jag även en kort intervju med rektorn angående eventuella lösningar osv. Blev rätt nöjd själv och inom några dagar får jag se om artikeln förblir bara en skoluppgift eller om rektorn bestämmer att använda den för något mer. Spännande! ^^ 

Förutom att skriva all day long, så räknade jag faktiskt lite matte med Anton. Och senare missade vi vår buss hem så vi drog på Ica och köpte läsk & chirre istället.
Det var gött, hehehe :PppPp

Nu: plugga samhälls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0