weekend

Känner att jag måste visa bilder från helgen i Övik så here it comes!
Redan första kvällen blev det utgång bara en timme efter vi kommit fram. :)
Vi skulle på Harrys men sååklart kom inte jag in med mina ynka 18 år (de släpper in
bara året man fyller 19) så det blev lite fest och dans med massa stunder istället!





Haha..pigg tjej

Lördagen därpå bestod av shopping, käk ute och chill i bubbelpoolen på paradisbadet.




   


Otroligt god mat på Public! Plankstek med oxfilé. (y)

Efter käket kom fem av Semsas klasskompisar dit så vi satt på restaurangen och chillade någon timme.
Senare på kvällen såg vi film på Kåren och friends with benfits blev det.
(ska tydligen vara asrolig men jag somnade till den, haha)

Och på söndagen var det bara massa chill pizza till frukost, shopping och fika innan hemfärden.




Ni förstår nog att summeringen av den här toppenhelgen var att den var otroligt härlig och välbehövd.
Så mycket från mig denna kväll. Nu blir det att sova och tagga text hela dagen imorgon, wiiho!

Avslutar med en bild på Semsa, vår fina värdinna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0