"världens bästa tisdag"

Nej, kanske inte men iallafall. Har precis avslutat min andra "krönika" i Textkommunikation och blev rätt så nöjd med den. Ska nämligen skriva Redaktionens rader i nästa nummer av Mellanbygden så jag passade på att mixa ihop skoluppgiften med jobbet. Blev ett fett win, win över båda så jag är en glad banan. Eller nåt. :)

För övrigt ser jag frammemot helgen som fan! Känns som att det var sjukt länge sen man var ledig från Konsum. 
Har inte direkt några planer men vi ser väl... kanske utgång? Kanske date med Jenny? Kanske finbesök i Robban? Kanske poolparty? Kanske en weekend resa till Hollywood? Eller en spa-helg med Enrique Iglesias? Haha nee, nu spårar det. Hejdå!
photo by sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0