abortus

Hej mama.

Ja sam tvoja beba. Još me nepoznaješ,tek sam par tjedana stara. Ubrzo ćes me upoznat,obećavam ti. Da ti kažem nesto o sebi? Žensko sam,nazvat ćes me Dora,imam predivne plave oči,i smeđu kosu. Nemam još,ali imat ću kad se rodim. Želim bit doktorica kad odrastem,ti ćes me poduprjeti. Jel tako? Volim te mama!

Mama,danas si bila tako sretna,svima si pričala o meni, imaš prekrasan osmijeh, kad pričaš o meni tako si sretna. Danas si rekla tati da si trudna,nije mi se činio sretnim, činio se ljut,zašto mama?Zar me on nevoli? Nije mu drago kao i tebi. Onda je učinio nešto strašno, udario te, osjetila sam kako si pala i kako si rukama zaštitila mene, ja sam uredu,al bojim se za tebe, rekao ti je oprosti i da te voli,ali zašto je onda to učinio? Nesviđa mi se to mama!

Napokon me možeš vidjeti, stomak ti je malo veći,i jako si ponosna na mene. Danas si išla sa svojom mamom i kupovala robicu za mene,bila si tako sretna. Pjevaš mi također,imaš najljepši glas na svijetu. I kad mi pričaš osjećam se tako sigurno, volim te svim svojim malim srcem!

Mamaa,mogu micati rukice i nogice! Kad staviš ruke na svoj stomak,škaklješ me i mičem se, i onda se i ti smiješ,volim te mama!

Danas je opet došao tata,opet te udario, rekao je da moraš abortirati i da me neželi,rastužio me,ali mama, što znači abortirati? Objasni mi, i zašto me nevoli?

Nisi pričala samnom,mama, jel sve uredu?

Prošla su 3 dana otkad si vidila mog tatu,nisi dirala stomak,nisi mi pjevala, nisi mi pričala,ništa, zar me nevoliš? Ja te još uvijek volim,svim srcem. Mislim da si tužna!

Stara sam 21 tjedan,mama,zar nisi ponosna na mene? Idemo negdje, negdje gdje nismo bile, uzbuđena sam, izgleda kao bolnica! Jesam ti rekla kad odrastem da želim bit doktorica? Nadam se da si uzbuđena kao i ja,ja nemogu čekati!

Mama,plašim se. Srce ti ubrzano kuca,doktori pričaju s tobom,imam osjećaj da će se nešto loše dogoditi. Jako, jako, jako, jako, sam uplašena mama, reci da me voliš molim te, moolim te ! Ja tebe volim !

Mamaaaaaa, štooo mi to radeee? Boli mee,reci im da prekinu, uzasno me boli, molim te mamaa, pomozi mi, molim tee..

Nebrini mama,na sigurnom sam, sad sam sa anđelima u raju. Rekli su mi što si napravila, i da se to zove abortus!
Zašto,zašto? Zašto si to napravila? Više me nevoliš? Zašto si me se rješila? Mama,meni je jako žao,jesam ja nešto loše uradila? Volim te. Volim te svim svojim srcem, ali zašto si me ubila? Što sam učinila da mi ono naprave? Mama, želim živjeti. Boli me kada te nije briga za mene,neželim biti tu, želim da me voliš opet, želim biti doktorica, što sam učinila da si me ubila? Mama, volim te.

Zaista te volim mama!


SRCE KOJE NEĆE KUCATI.
OČI KOJE NEĆE GLEDATI.
RUKE KOJE TE NEĆE MOĆI DOTAĆI.
NOGE KOJE NEĆE TRČATI.
USTA KOJA NEĆE PRIČATI.
..........by ZeX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0