last man standing


Simfötter, shorts och hjälm är immunitetsdräkt! Har man det på sig är man kungen!

Jag och Johannes är med i leken. En av oss i klassen blev dödad idag
(av en annan i vår klass) vilket var sjukt kul att se. Men jag hade själv blivit
pissed of ifall jag skulle bli dödad på samma sätt. Haha, leken i överigt är
fett kul och spännande. Man blir så sjuktparanoid. Så fort någon ser misstänsam
ut börjar man nojja...

- shit, är det där min mördare?
- han ser mystisk ut!
- omg!!! han kommer närmare. JAG KOMMER DÖ!

... och sen visar det sig att det inte är någon fara allt och människan är bara någon
random som går förbi alldeles oskyldigt. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0