the show goes on

Förstår inte varför alla ogillar söndagar så mycket? Tänk efter nu, söndag är den bästa dagen på hela veckan ju. ;)
Man har stressat och jobbat igenom hela veckan innan liksom och sen varit med kompisar fredag/lördag men först på söndag kan man bara ta det lungt. Relaxa och njuta av att ha en stund för sig själv. För mig känns det ungefär som att tiden står still då.. :) Hah, alla tycker jag är störd när jag säger att jag tycker om att ha tråkigt men så är fallet. (A) Det är skönt att göra ingenting.

Idag till exempel, hade jag inget för mig så jag klev upp kring tolv. Gick ner i pyjamas och åt frukost. Satt senare vid datorn, spelade lite skön musik och pysslade med helt onödiga saker hela eftermiddagen fram tills jobbet. Jag menar, vad finns det att klaga på? :]

Och dessutom har vi i familjen Grubor börjat planera inför sommarsemester! :D Så otroligt glad jag blir när sådan kommer på tal, hihi. Vill ba att det ska bli vår och sen sommar nu på en gång.

Jag kommer bli 18 till sommaren dessutom och kanske stannar kvar  där nere med Nisse när föräldrarna åker tillbaka till Sverige, hur jävla härligt skulle inte det va!!

Nä, nu måste jag sova, lillebruur säger att det är läggdax och då äre inga undantag,haha!♥



Här är en browniebild på mig som togs i sommras. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0