snuttenalle

Klockan är halv fyra och jag säger bara, ojoj vad jag borde sova nu... Men det går inte för sig. :)

Igårkväll blev det en spontan bussresa in till stan och övernattning hos Violeta och Tommy med min balkan. Var verkligen hur mysigt som helst, vi låg i soffan framför tv-n med kuddar & täcken och såg film/småpratade.
Men att somna tidigt gick inte där heller, haha jag och Azra var vaken till fem på morgonen. Och nej, ingen kom för att skälla på oss då vi levde om så mycket.. Hm x)

På morgonen försov vi oss såklart och åkte in till stan lite senare men det funkade också. Efter flera timmars shopping och affärer hit och dit träffade jag Bella och Nathalie. Sjukt härligt att träffas igen efter typ, två veckor? :] Stax efter det såg vi också bio med några från klassen och några utanför klassen. Narnia 3 i 3d blev det, helt okej film för att vara fantazy vilket jag i sig inte är stor fan av. :)

Men, men, nu ska jag säga godnatt till alla vakna och sociala människor samt ge mig in på ett till försök att sova.

Lejon är så sjukt vackra djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0