iiiiiiih

Det har inte varit någon skola för mig senaste två dagarna. Men inte klagar jag över det, inte. Grymt skönt att ba få koppla av lite och så. Dock inte lika skönt med magont osv men på vårdcentralen har dom sagt att jag måste ändra kosten för att det ska bli bättre. Så det ska jag göra fram till 18feb för då har jag tid för u0dnerskökning. Får väl hoppas att det blir bättre. :) (kommer sakna stekt och friterad mat som fan.. x( )

Såå vad har jag gjort under tiden? Ring en massa samtal och bokat tider hit och dit. Nu närmast blir det att sola på badhuset 15.15. Det e nice. :P Kan ju inte vara kritvit när vi ska på semester för jag har sjukt lätt att bränna mig och en månad med blåsor på axlarna osv är inte en höjdare. Been there, done that. ^^

Annars är väl allt lungt. Ser frammemot fredagen och helgen! Det ska bli middag hos Jasminka som fyller år idag (GRATTIS) och sen umgås med Theodor. =] Japp,japp. Men det finns fler saker att ta tag i innan allt det roliga. Typ 3 skoluppgifter som måste göras idag. >.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0