I have something that I love long long

Nyss hemkommen från buspojken! Vi har badat honom vilket han älskar att göra och han har skrattat som aldrig förut, hur gullig som helst. Bebisskrattet♥

Hann inte skriva om Övik igår föresten men det finns väl inte så mycket att säga heller förutom att det var sjukt jävla kul! :D Särsilt dom sista två timmarna innan man ska hem, haha. :)

Men jaja, nu är det roliga över.. ^^ Skolan börjar imorn och vad ska jag säga, taggad? Hm, lite kanske. Eller aa, lite mer än lite men ändå inte allt för mycket. Kommer bli drygt med allt stress och deadlines på inlämningar men nog ska det gå. Kommer ju ha underbara människor omkring mig hela dagarna så. :)
En sak jag älskar är att det nu heter vårterminen. Vår,vår älskade vår!


Bild från i våras. Känns som att det var hundra årsen. :p

Kommentarer
Postat av: LINA

HAHAHHAHAHHAAH ZORRA! kom du ihåg när eric och milan faila när dom cykla?!?!?!? och vi dog av garv! Sen skulle eric plocka en maskros och då körde milan in i honom, hahahahhaha!!!

2011-01-13 @ 16:42:48
URL: http://llinalu.blogg.se/
Postat av: sv;

HAHAHHAHAHAHAHAHA klart som FAN att ajg kommer ihåg!!! Hahahahha jag påminnde dom om det härom dan och dom spelade dum! ;O Ba: vah? det ha aldrig hänt ;s

HAHA tror nån skämmes lite ;]

2011-01-14 @ 08:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0