grimasch om morgonen

Det krävdes världens styrka att ta mig upp ur sängen imorse.. Var verkligen ovanligt trött. Kommer senare till skolan och väntar på att första (spanska) lektionen ska börja.. och gissa vad? Lärarn dyker aldrig upp så vi får ledigt första lektionen! Åååååh, kunde haft sovmorgon!!:( Jävla Marysol, jag som taggade spanskan också..:]
Men det går att att stå ut med, det är trots allt fredag idag. Bästa dagen på hela veckan. ^^

Igår hann jag inte skriva nåt men det var en heltokejawesomedag. Hehe, flumtorsdag! Skolan gick bara bra, satt dock i matsalen två timmar, haha. ;D Först med Midgårdare sen med John Bauare(?)
fan va skumt det låter..bauare,bauare,BAUARE! Hahah.. nej jag är trött..


Amigosarna pontus & dennis

han har trimmat skägget dessutom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0