2011

Nu har det första året på decenniet 2010-talet passerat förbi och lämnat så många spår efter sig. Det har varit ett berg och dalbana åktur för mig. Ofta svischade jag och livet förbi alla med otrolig fart medan det andra stunder var uppförsbacke och vi fick tillsammans kämpa oss upp. Men det är nu vi står på toppen igen. Det är nu som det pirrar i magen och ett helt varv av äventyr står framför oss ännu en gång. Jag är förväntansfull.....

Nyårsafton var så cepe jävla bra! Slog över alla förväntningar. Jag tillbringade kvällen med mina allra,allra närmaste vänner och släkten. Alla under samma tak och alla vi hade roligt! :) Folk kom och gick, önskade gott nytt år, vi kramades och vi pussades. :) Vid tolvslaget drack vi champange och sköt raketer, precis som det ska vara. Hoppas hela året fortsätter såhär. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0