bilderrr :)





Och för att snabbt sammanfatta helgen: Först bio med Anderssons och Suljics, sen mys på Waynes. Party i en trasig buss påvägen hem och slutligen vattenpipa hos mig! Hur awesome? ;)
På lördagen var jag ledig under dagen och på kvällen gjorde jag reportage om Rockkarusellen. Summoned Tides manager Micke sa till mig att fixa press ID för då fixar han att jag följer med bandet på stora festivaler och gigs. Typ House of Metal i mars, HUR AWESOME? ;) Hihi.


Alexander och Simon blir intervjuade, sååå seriöst! ;) Haha

Efter Rockkarusellen for jag och Jessica hem till henne och chillade där ett tag. Resten av kvällen spårade lite på en fest så det är inte värt att nämna.. ^^
Vad annars då? Jo, det har varit fint väder. Hehe, och jag har upptäckt det roliga med skype! *tummen upp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0