Milan


Som en klot slår i bowlingkäglorna så slog dessa tankar mig. Från ingenstans PAFF och det bara strömmade känslor i min kropp och själ. Kan någon gissa på vad jag tänkte på? Jo, jag tänkte på världens, världens finaste och bästa bror i hela vida världen.

Ikväll sover han i stan hos några kompisar och trots att han ofta sover borta så började jag tänka dom där hemska tankarna. Tänk om något skulle hända honom? Tänk om..? jag hann inte ens tänka färdigt tanken innan mina ögonlock var alldeles fuktiga. Om det finns någon människa i hela världen som jag skulle dö för så är det Milan. För om han skulle dö, då skulle jag aldrig orka leva heller. Aldrig skulle jag orka ta mig upp ur sängen och möta dagen. Hellre skulle jag dö själv än att se att något har hänt honom.

Jag önskar att han aldrig under hela sitt liv blir ledsen eller sårad. Om någon har den godaste av alla människohjärtan så är det han, min bror. Han är den som skyddar svaga, som ger pengar till fattiga, som hjälper gamla… Han förstår säkert inte själv hur fin person han är och kanske inte heller hur mycket han betyder för mig. (ja, hela världen) Nu sitter ja här och gråter och kanske är helt galen men jag ha mina stunder ibland. Och trots att jag är med honom varje dag så saknar jag honom just nu. Önskar han var hemma och öppnade julklappen som jag köpte till honom. Boken som Zlatan skrev, han kommer säkert bli besviken då han känner på paketet att det är en bok men sen kommer han fatta o bli glad tror jag. :)

Hursom jag ville bara skryta lite om att jag har den finaste brodern man kan få. Liksom, jag behöver ingen syster här i livet, jag har honom. Både när det gäller att snacka killar, hemlisar, hitta på saker, fråga om hjälp. Han finns där och jag kommer alltid att finnas där för honom också! (L)


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag tror dig <3

2011-12-25 @ 15:24:49
URL: http://belllsans.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Superfint skrivet!<3 Börjar nästan gråta själv!

2011-12-26 @ 20:31:43
URL: http://kklister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0