Några av världens finaste saker..

Nu är det nog på tiden att återigen börja uppdatera och hålla den här bloggen vid liv.

Jag måste börja med att försöka beskriva hur fantastiskt bra semester jag har haft. Första dagarna gick lite trögt innan man växlade om till en annan kultur och miljö men senare.. fy så underbart det har varit.
Har under fem veckors tid hunnit hälsa på måånga kära släktingar och vänner. Varit på fester och firanden, badad i floden Una och Adriatiska havet i Kroatien. Sett världens starkaste månsken mot spegelblankt vatten, glittrande solnedgångar och massvis med eldflugor... Tittat på vattenfall och fotat i underjordiska grottor.
Åkt långa turer med kanot och känt närhet från någon speciell. Upplevt känslor som inte riktigt går att sätta ord på.
En lite underlig sak som jag kom att tänka på just nu, är att jag uppskattar mitt hemland mer och mer ju äldre jag blir. Det går inte att förneka.
Ne znam gde mi je mesto, ali znam da to nije ovde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0